Vi anbefaler alle vores gæster, at orienterer sig i vores praktiske oplysninger
Vi er medlem af HORESTA og følger deres anvisninger
- Vores lokaler er velegnede til selskaber fra 20 til 120 gæster. Vi tilbyder ikke selskaber under 20 personer (skulle mindre antal gæster end 20 deltage til aftalt arrangement, betales der for 20 personer)
- Arrangement med mad og drikke i samme pris afholdes i 6 eller 7 timer. Andet kan aftales.
- Værtspar må ankomme 30 min før arrangement start, samt forlade lokalet 15 min efter arrangementets slut tidspunkt
- Dvs bordkort, pynt, balloner mv. aftales individuelt, og opsættes af værtspar på dagen
- Ekstra time kan aftales med tjeneren
Pris pr. time pr. det bestilte antal gæster kr. 75,00 (dog min. 2500 kr, eller hvis andet aftales) - Alle festarrangementer er inkl. friske blomster i vaser, samt stearinlys
- Blomster til særarrangementer aftales individuelt mod tillæg
- Borde dækkes med grå duge, samt rød og hvid ternede på buffet
- Hvide duge kan arrangeres mod tillæg
- Endeligt antal gæster skal meddeles to uger før arrangementet, samt endelig bordplan
- Ved aflysning af selskab følger vi HORESTA’s anbefalinger
- For børn 0 – 2 år betales ikke. ( dog ikke ved mindesamvær)
- For børn fra 3 – 10 år betales 75% af prisen ved totalarrangementer, 50% af prisen for maden ved arrangementer, hvor drikkevarer afregnes efter forbrug.
- Det skal oplyses inden arrangementet afholdes (14 dage før), om der deltager børn. Ellers betales normal prisen.
- Hvis man ønsker at benytte børnerabatten, anrettes 1/2 portion.
- For børn ved mindesamvær betales fuld pris.
- I forbindelse med mindesamvær er der beregnet 2 timer til afvikling
- Bestilles der levende musik, skal vi informeres – så vi kan afsætte plads i opdækningen. Forplejning af musiker/musikere afregnes efter forbrug
- Af hensyn til køkkenet aftales indslag med betjeningen i god tid. Evt. via en toastmaster.
- Det er muligt selv at medbringe slik, chokolade og chips
- Ris samt fyrværkeri er ikke tilladt.
- Ved ekstraordinær rengøring oplyses dette umiddelbart efter arrangementets afslutning, hvor omfanget ligeledes oplyses, herunder den samlet ekstraomkostning.
- Ved hærværk eller beskadigelse af interiør dækkes dette af arrangøren
- Ved bestilling indbetales et reservationsgebyr på kr. 2000 og reservationen er først gældende når gebyret er betalt. Gebyret indgår som en del af den samlede betaling for arrangementet og tilbagebetales ikke ved aflysning.
- Betaling sker umiddelbart efter arrangementets afslutning, hvis ikke andet er aftalt.
- Vi tager forbehold for prisændringer